Copii străzii, vor avea un adăpost.

Criza, şi nu numai aceasta, sărăcia în general ne păzeşte tot mai tare. In mod inevitabil creşte numărul şomerilor, la fel şi numărul celor ce nu pot avea un viitor…. posibilitatea şi curajul de a întemeia o familie. Acest lucru se întâmplă datorită faptului, că este tot mai greu să te căsătoreşti să ai unde locui, să ai copii, să intemeiezi o familie….un viitor!
Am avut ocazia, să văd un lucru care m-a uimit şi în aceelaşi timp m-a ajutat să coenştizez si să înţeleg, cât de greu le poate fi unora, datorită acestei crizei.
Eram în peco, când spre mine a venit un băiat de circa 10 ani, care mi-a ceru să îi dau nişte bani să-şi cumpere un corn. L-am privit, şi am observat că era frumos şi curat îmbrăcat, vorbea frumos, şi nu părea un copil abandonat. Apoi după o discuţie cu el am aflat, că el vine la cerşit în peco deoarece părinţi lui şi-au pierdut locul de muncă….iar el încearca să facă bani pentru mâncare.
În acest caz, doresc să precizez că sunt în această situaţie, mulţi alţi ca el…. presupun!.
De aceea, consider că noul adăpost de la Turda, care va avea o capacitate de 16 locuri, şi va fi terminat în maxim două luni, proiectat pentru întrajutorarea copiilor străzi este un proiect bine gândit, şi de mare ajutor.
Sper, ca acest adăpost să fie casa mult visată a acestor copii, unde să se găsească într-o anumita ”măsură” familia…..sau cel puţin ideea de „familie”!

2 comentarii to “Copii străzii, vor avea un adăpost.”

  1. Am parcurs acest post al tau si imi place ceea ce am citit. Continua tot asa. *^*

  2. Ai dreptate.
    Azilurile, adaposturile sau alte stabilimente de acest gen cred ca sunt singura solutie
    Banii dati pe strada nu sunt o solutie
    Marea majoritate sunt in adevarate retele din care nu au de castigat decat cei din umbra.
    Au o poveste bine ticluita de cineva, menita sa provoace mila si sa te faca sa bagi mana in buzunar. Filmul Filantropica cred ca deseneaza destul de bine increngaturile
    Fonduri, adaposturi, da, sunt singura varianta

Lasă un răspuns

