Eu când fluier….fluier!!


Povestea lui Făt-Frumos cu 5 neveste…. sau maidanezul cu ifose!!!

Niciodată nu m-am bazat pe frumuseţea mea, nu m-am văzut sexi, nici seducătoare, lucruri propriu-zis, folositoare pentru o femeie. Dar am descoperit pe parcursul timpului, că frumuseţea nu ţine de aspectul fizic, ci de cel din interior. Singurul lucru care contează, şi care poate  ajuta să mergi cu paşi siguri şi stabili în viată!

Am considerat că barbaţii au fost întotdeauna “falşi trataţi la şah” statistic vorbind, doar pentru  faptul că femeile folosesc ca momeală, aspectul lor comercial.

Am avut ocazia să cunosc un bărbat propriu-zis târfă, bărbat prostituat, ce te îmbată cu vorbe dulci şi cu o atitudine de biet mieluşel pierdut de mama sa.

Cu ce se ocupa aceştia? Şi cum supravieţuiesc?

Aceştia în viaţa de zi cu zi, umblă din “floare în floare” fără să fie statornici sau căsătoriţi, şi ulterior ajung la o vârstă, trecuta de 40 de anişori.:))

Si uite aşa le trece viaţa!…. În cele din urmă, observi că aceştia nu fac nimic, decât să umble de colo-colo, cu lugu-lugu, cu linguşeli, cu dat limbi pe la una şi pe la alta, până ce se satura toate de el, provocându-le o stare eferveşcentă de scârbă şi vomă.

Astfel că acest soi de bărbaţi o adată ajunşi să trăiască pe lângă casa omului, ca şi nişte trântoraşi, îţi fac zilele fripte, şi se hrănesc doar cu “ovule tale femeieşti”.

Azi te linge pe tine, mâine pe alta, face pe târfa de la o casă la alta. Azi e la mine, mâine la tine şi poimâine iarăşi revine.  Aceştia trebuie  expediati. ….şi imediat paraşutaţi, la clozet şi la gunoi căci acolo e locul lor. Dacă te-ai desmeticit, de dragoste şi “aburit”, să şti că aceştia sunt doar niste  panarame  din categoria   gunoaie in ambalaj,  care iti alerteaza  periodic  viata cat  si starea psihica. Nu-i lăsa   în casă, că o să-ti   împuţească….. cu gunoiul lor, cel adunat de-o viaţă!!.

7 comentarii to “Eu când fluier….fluier!!”

  1. Good day I was luck to find your blog in wordpress
    your topic is marvelous
    I obtain much in your blog really thanks very much
    btw the theme of you site is really exceptional
    where can find it

    • Thanks so much for reading my blog !…. try only in words the emotions passed, to reach the human soul to understand everything that may include a „heart of man” in its true splendor!

  2. Interesanta descriere, dar la fel se potriveste si la femei, ba chiar mai bine inca… Eu nu agreez in preajma mea astfel de oameni, indiferent ca-s barbati sau femei

Lasă un răspuns

