Omul din oglinda mea….nu sunt eu!


Niciodata nu am inteles mai bine ce inseamna viata ca si acum…..
Acum inteleg ca viata e doar o amagire….Viata e o lupta, viata iti e dusman, viata e ca si o betie din care te trezesti doar cand esti in “ultimul ceas”.

Viata mea s-a schimbat, in urma unei vesti legate de tatal meu….cancer cu metastaze(ultima faza)
Stiu doar atat ca nu mai pot trai ca si inainte, caci nu mai pot fie eu, m-am schimbat, simt doar nefericirea cum vegheaza in jurul meu, si imi umbreste inima.
Am inceput sa vad cu alti ochii! Dar ce am vazut? Am vazut suferinta, am vazut multa durere, oameni speriati care isi numara zilele pe degete prin spitalul de Oncologie. Oameni, care se intreaba ce e dincolo de aceasta viata.
Am inteles ca iubirea, poate fi dincolo de orice limite, doar ea iubirea fata de o fiinta te indeamna sa privesti in sus in ceruri, si sa-ti amintesti ca exista un Dumnezeu. Sa iti pui intrebarea….. oare ma vede? Simte ce simt eu?
Vreau sa-l intreb pe Dumnezeu, pt. cei care sunt pe drumul de “duca”….. Doamne ai vazut pe acesti oameni ca au facut si fapte bune?
Ai vazut cum au hranit gurile flamande?… ai vazut cum au facut pentru cei saraci adapost? Doamne, ai vazut ca au facut in aceasta viata si mult bine? Doamne, drept rasplata, lasa-i sa vada din cealalta lume pe semeni lor. Caci e singurul lucru dupa care regreta…. si cat de mult sufera ca nu mai vad ochii celor ce-i iubesc.
Doamne, ajuta-i sa inteleaga, si sa creada, ca in cealalta lume esti tu…. ca-i astepti in prag cu mangaiere, sa nu simta regret si nici durere,  sa paraseasca cu sufletul impacat aceasta lume.  Caci ce este omul Doamne?
As vrea sa inghet timpul, pentru putinele clipele care le mai petrec alaturi de tatal meu, sa nu se mai sfarseasca….as vrea sa pot sa schimb lumea „doar pentru un sigur om”.
Mi-am pus mana pe piept, si am simtit ca totusi imi mai bate inima, chiar daca interventia mea de resuscitare a propriei vieti a esuat!

4 Responses to “Omul din oglinda mea….nu sunt eu!”

  1. Interesant postul tau. Zilele urmatoare o sa parcurg mai multe posturi.

  2. Am lecturat ceea ce ai scris in acest post al tau si imi place. Continua tot asa.

Trackbacks

Lasă un răspuns

