Nicolae Ceausescu ar fi implinit azi, varsta de 93 de ani.


Azi 26 ianuarie, ar fi trebuit sa fie ziua lui Nicolae Ceausescu. Nascut in Scornicesti, si decedat la data de 25.12.1989.
Azi, Ceausescu ar fi implinit varsta de 93 de ani!
Pentru mine, oricum este o data  importanta, deoarece este si ziua de nastere a tatalui meu :))
Probabil ca azi, unii il regreta pe Ceausescu, costatand ca  in prezent nu traiesc vremuri mai bune. Unii sunt de parerea ca, pe timpul dictatorului, cel putin fiecare tanar care se casatorea, avea o locuinta, si un  loc de munca. Sincer, si  eu  regret ca au trecut acele vremuri, deoarece atunci tinerii  aveau o educatie mai stricta, nu erau abandonati sau obligati la cersit ca si acum.  Sa nu mai vorbim de celelalte aspecte ale vietii …..azi se promoveaza la greu prostia, si curvusenia, pentru ca democratic ne-am ales sa traim.  No…spor!
Multi dintre noi, nu au apucat acele vremuri sau le-au uitat, dar va redau un filmulet interesant, cu ultima cuvantare a lui Ceusescu, din 21. 12. 1989.

One Comment to “Nicolae Ceausescu ar fi implinit azi, varsta de 93 de ani.”

  1. Să-ţi trăiască tata!
    Pentru mine, această zi este greu de uitat: e ziua de naştere a iubitei mele din anii liceului. A fost iubirea platonică, fără speranţă, a adolescentului. Acum, pentru că mi-am amintit cele câteva clipe frumoase – de exemplu, în 25 mai ’72, ultima zi de şcoală din clasa a XII-a, am fost, împreună, să verificăm dacă au înflorit salcâmii din cimitir! – şi pentru că este departe, i-am trimis o imagine a unui blid cu ghiocei, pe care i-am fotografiat zilele trecute în Cluj Napoca!
    Să ai o zi frumoasă în fiecare zi!

Lasă un răspuns

