Primăvara bate la uşa noastră, ea ne anunţă o schimbare. Mereu avem nevoie de o schimbare atât în atitudinea noastră, în imagine ca şi frumuseţe, poate chiar şi în tot ceea ce depinde viaţa noastră. Totul trebuie făcut cu răbdare şi cu o atitudine pozitivă, că ceea ce vrei tu să schimbi ” se poate.”

Să punem accent acum pe frumuseţe, căci cu paşii mici, dar susţinuţi, te pot ajuta să slăbeşti, şi să ai silueta după care tânjeşti.
Dacă sânteţi o fire optimistă şi încrezătoare, rezultatele vor fi spectaculoase.
**Dieta de 13 zile2- zile, fructe-500g/zi, legume fără restricţie de cantitate, lactate – 500 g/zi-
3- zile, carne slabă şi mezeluri slabe. La o singură masă a zilei o salată verde, ardei verde şi varză albă
2- zile, fructe şi legume
1- zi, lactate proaspete – 500 g/zi
2- zile, fructe şi legume
3 -zile, carne slabă şi mezeluri slabe
**Dieta de 8 zile
Câte mese doriţi pe zi, fără restricţie de cantitate
2- zile, fructe şi legume
1- zi, lactate proaspete
2- zile, fructe şi legume
3- zile, carne slabă şi mezeluri + un ou/zi
**Dieta 10 zile
2 -zile, fructe-500g/zi, legume, lactate proaspete – 400 g/zi
8- zile alternativ:
1- zi, fructe, legume, salate
1-zi, carne slabă (la o masă o salată)