Clubul Zang…administrat de niste maidanezi cu ifose!

Nu stiu de unde, o veni denumirea de club Zang, dar ulterior am ajuns la ideea ca, denumirea este mai degraba de la „zancaniti”(cazuti in cap) ceea ce am dedus ulterior, dupa incidentul avut cu administratorii siteului.
M-am inscris in Clubul Zang, datorita unei invitatii de prietenie, mi-am facut si eu un blog, in cadrul acestui club. Am tot postat articole, de pe acest blog, iar ulterior am avut si mai multe comentarii, referitoare la subiectul din articol. Problema, a venit de la una din moderatoare(presupun) care a fost indignata de faptul ca nu raspund la  comentariile, de pe blog  imediat…. afirmand ca ar fi o lipsa de respect din partea mea!. :))
Hmmm! Interesanta chestie!… chiar nu am stiut ca nu mai am voie, sa spal un vas,  nu mai am alceva de de facut, decat sa stau toata ziua cu nasul in siteu, si  sa fiu la „tanc” atunci cand apare un comentariu, sa  nu ramana doamna unflata.  Probabil a confundat  rolurile…eu fiind moderatoarea, iar ea membra clubului, ca altfel nu imi explic, de ce era asa idignata sarmana. Intre timp am mai postat niste articole, la care am lasat link-ul blogului meu(jurnalpress).  :)) Atat mi-a trebuit….  ulterior mi s-a inchis contul,  pe motivul ca as face publicitate! Am trimis un mesaj unuia dintre administratori, sa-mi explice, ideea de publicitate, la care facea referire.
Insa nici acum, nu am inteles ideea….. Publicitate!?…  :))
Si iata, ca in cele din urma am descoperit, ca tot hotul, striga hot!
profile.php?id=100001551172197
Ce spun si altii despre acest club!? Desigur asta puteti vedea, din comentariile celorlalti membri, care la fel au ramas surprinsi de inteligenta si eficacitatea administratorilor, de la clubul Zang.
zang-ro-fail-de-ce-e-naspa-sa-ai-cont-social-media-pe-zang-ro

Lasă un răspuns

