[……] stire de ultima ora!


[……] stire de ultima ora!
Iata pana unde merge marlania lui Gelu Florea. Hmm! Sunt sunata, de cand am postat acest subiect pe blog, si anume, cum ca nr. meu este pus in ziarul Piata, cu un anunt pentru masaj erotic….Ohooo lume! Chiar nu ma mir, ca a ajuns pana aici Gelu Florea, mai ales cand este vorba ca este sub semnul intrebari locul si imaginea unor politicieni influenti. Posibil un accident de masina!?….la orice ma pot astepta, vad ca surprizele se tin in lant, ca doar asa lucreaza mafia!…PUSI!

6 comentarii to “[……] stire de ultima ora!”

  1. Hai Elena, stim ca poti mai mult. Continua cu dezvaluirile ca ne-ai facut curiosi! Te dai batuta asa usor?

    • Nu e chestia ca ma dau batuta!…e vorba de persoane influente, care au un statut profesional (…..) nu am nici un interes sa-i trag prin noroi, o data cu Gelu Florea!.

  2. despre care sotii e vorba. caci una e decedata, cu a doua este acum iar a treia a disaparut dupa ce si-a luat partea. mai esti tu- nici macar sotie ! care nu stiu ce mai cauti in ceasul al 13-lea….
    oamenii nu sunt toti dupa chipul si asemanarea ta, deci va trebui sa accepti ca sunt f. diversi. atunci ar fi fost vai si-amar!

    • Prima intr-adevar a murit…Iar Adriana si-a luat partea?…asta spune el! Eu cred ca el a luat toti banii din banca atunci 180 si ceva de milioane de lei, chiar el mi-a spus. Gelu, a gandit totul din timp. Adriana a luat doar ce a mai apucat televizor, florile, maruntisuri…nu avea ce sa i-a mai mult!. Eu stiu pentru am vazut cu ce a ramas Gelutu in casa.
      In schimb eu i-am fost ca si o sotie, si mereu asa m-a considerat, si eu la fel pe el. Daca nu am fost legal, a fost din cauza mea, pentru ca tot eu am tras de timp. Si sti de ce? Pentru ca atunci cand l-am luat, nu am stiut de Iulia de la Sibiu, am aflat de ea si fetita, doar la 2 sau 3 luni. De atunci nu am mai avut incredere in el, fiindca el mi-a zis doar de o nevasta, aceea care a murit, ulterior am aflat si de Adriana…normal ca mi-a fost frica sa ma mai casatoresc legal dupa atatea esecuri cate a avut. Dar o casatorie intre mine si el era programata, chiar la inceputul luni Mai, a si anuntat asta pe ziar, dar m-am gandit bine si la doua saptamani l-am lasat….au mai fost si alte cauze care a determinat despartirea noastra. http://www.turdanews.net/bloggelu/2010/04/08/un-fel-de-foto-shooting-cu-viitoarea-sotie/ Insa eu mereu l-am sfatuit sa se impace cu Iulia, pentru ca nu aveam de gand sa ma casatoresc legal cu el, am vazut cine este, si ca nu se poate continua asa, si chiar exista si martori ca eu i-am spus asta. Desi el a insistat! http://www.turdanews.net/bloggelu/2010/04/30/show-must-go-on/ Nu caut nimic, dar nu cred ca este normal ca cineva sa iti murdareasca imaginea doar ca asa vrea, si fiindca are un ziar si isi permite! Acum cateva luni iar m-a pus la ziar…deci, nu stiu care cauta dintre noi ceva. [….] rezolvati-va problemele in alta parte, si nu aici pe blogul meu!

  3. Naivă mai eşti! Mă tem că nimeni, în afară de tine, nu ar considera ca extraordinar, fenomenal, deosebit, … un astfel de gest de la un astfel de … A fost al tău! Tu l-ai lăudat, tu te-ai coborât să mă faci troacă de porci ca să ţi-l aperi! Iată că, ce-ţi spuneam atunci, ai aflat acum: jeluţu este jeluţu, iar, Zamfir este tot Zamfir! Este nevoie de amândoi ca să ai termen de comparaţie!

    • Am spus Extraordinar, pentru ca nu am crezut ca un om poate ajuge sa recurga la astfel de gesturi, demne de oameni nebuni, bolnavi…. Nu pot sa cred, desi lucrurile imi sunt clare acum! Doar acum inteleg, de ce fostele lui sotii se ascund care pe unde apuca, si nu au dat anii la rand semn de viata! Chiar cum rabda Dumnezeu astfel de oameni pe lume!?

Lasă un răspuns

