Metoda simpla pentru o slabire rapida.

Regim de urgenta bogat in proteine, fibre alimentare si sarac in lipide. Organismul nu trebuie sa sufere vreun dezechilibru. Fiecace etapa este minutios gandita, astfel incat corpul tau se va obisnui cu un regim caloric scazut.

Mic dejun: o ceasca de cafea sau ceai fara zahar, 150 ml de lapte, 60 g de paine dietetica; 5 g margarina vegetala; 1 mar de 150 g. Analiza nutritionala a acestui mic dejun: 10 g protide, 8 g lipide, 57 g glucide, adica 350 de calorii.

Pranzul: 150 g legume fierte si o salata mixta din 250 g rosii crude, 200 g castraveti, 1 ou fiert tare, doua felii de peste fiert, 5 g ulei de masline, otet, putina sare, piper.Mai adaugati 60 g paine dietetica si un iaurt natural.
Analiza nutritionala: 25 g protide, 20 g lipide, 70 g glucide, adica 560 de calorii.

Cina: 100 g de salata verde cu 5 g ulei de nuci, otet, sare si piper; 100 g de peste fript; 200 g de dovlecei inabusIti; 60 g de paine dietetica; 20 g de branza alba; 1 kiwi.
Analiza nutritionala: 25 g protide, 10 g lipide, 46 g glucide, ceea ce inseamna 380 de calorii. Aportul energetic al acestei zile este de 1290 de calorii. In cea de-a doua etapa a regimului trebuie sa inlocuiti pestele cu o cantitate egala de piept de pui.

**A doua etapa:1400-1500 calorii

Micul dejun: o ceasca de cafea sau ceai fara zahar; 150 ml de lapte; 60 g paine dietetica; 5 g margarina vegetala; o jumatate de grepfrut.
Analiza nutritionala: 10 g protide, 8 g lipide, 53 g glucide, in total 350 de calorii.

Pranz: 150 g sparanghel cu 5 g ulei de masline, otet, sare si piper; 200 g spanac fiert; 150 g orez fiert; 100 g carne de vita fripta, 60 g paine dietetica, un iaurt.
Analiza nutritionala: 50 g protide, 10 g lipide, 85 g glucide, in total 625 de calorii.

Cina: 100 g de conopida fiarta si 200 g ciuperci conservate cu 5 g ulei de nuci, otet sare si piper; 100 g pulpa de pui fiarta; 30 g cascaval; 60 g paine dietetica, 125 g capsuni.
Analiza nutritionala: 40 g protide, 16 g lipide, 45 g glucide, adica 450 de calorii. In total, ati consumat 1425 de calorii intr-o zi.

Urmatoarea zi puteti schimba cele 200 de g de spanac cu o cantitate similara de urzici. Orezul poate fi inlocuit cu fulgi de grau germinat.

One Comment to “Metoda simpla pentru o slabire rapida.”

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: