Circul Globus s-a mutat la Turda!

Am aflat de curând că a mai apărut un bărbat pe lista mea :)) Deputatul, Virgil Pop!
Oare cum pot face faţă la atâţia bărbaţi!?… şi anume Ionel Ignat, Virgil Pop, plus iubitul meu.
De ce ar crede iubitul meu astfel de mizilicuri? Probabil din cauză că mă cunoaşte suficient, încât să ştie activitatea mea de aproape un an de când suntem împreună, şi faptul că noi doi ne vedem aproape în fiecare zi, încât să ştie ce lucruri fac parte din viaţa mea, cât şi activitatea mea de zi de zi.
Însă, un lucru ar trebui să le de-a răspunsul unora, vizavi de legătura mea cu Virgil Pop. Oare de ce nu am fost şi eu prezentă alături de Gelu Florea (ca doar eram împreună) atunci când s-a făcut inaugurarea hotelului Andrei, unde am fost invitaţi eu şi Florea, cât şi alte ziare locale si televiziuni. De ce nu am fost şi eu, dacă aş fi avut o legătură cu Virgil Pop, mai ales pentru faptul că mă privea direct aceasta legătură cu vânzarea hotelului, aşa cum spune Gelutu.
Aici se vede că de fapt, eu nu am avut nimic cu vânzarea hotelului, mai puţin cu Virgil Pop, doar in mintea maestrului se petrec astfel de lucruri…de fapt gelozia care-i periclita liniştea, de atunci!
Eu nu am să spun nimic!…Dar oare baiatul meu, care era de 11 ani si jumate atunci?
Am râs, în momentul în care, o mămică din clasa baiatului meu, mi-a spus că Denis al meu, certându-se cu băiatul ei la şcoală, i-a spus acestuia astfel: ”dacă mă enervezi, te pun la ziar!” :)) Oare de la cine a auzit sau a învăţat aceste lucruri? De la mine?…în nici un caz! Drept dovadă, a ceea ce spun, este colegul băiatului meu, cât şi mama acestuia care ar putea să confirme, ceea ce eu am precizat.
Eu încă am mesaje pe telefon care ar putea scoate multe chestii la suprafată, plus chestia în care Geluţu (…..) mă pune la ziar, încât va râde toata lumea de mine, de ceea ce îmi va face el.… Hmmm!
[……] Show must go on!…altfel nu ar mai exista subiecte.


One Comment to “Circul Globus s-a mutat la Turda!”

  1. Încă eşti la vârsta la care explici „dezvăluirile” lui jeluţu-to? Maturizează-te!
    Într-o democraţie, nu tu trebuie să explici că este sau nu adevărată tâmpenia postată de el ca mare dezvăluire, ci, el! Tu ai numai dreptul să-l dai în judecată dacă ai chef!
    Din păcate, în România este democraţia originală a lui Ilici. La Turda este vopsită, ca şi chioşcurile, în porcotaliu (!)!

Lasă un răspuns

