S-a ridicat la ceruri…ne-a părăsit!


Azi, tatăl meu, a plecat în ceruri, după o lungă suferinţă de 5 luni, în care s-a luptat cu cancerul.
Stiu, că a plecat la Dumnezeu, pentru că i-a arătat de atâtea ori că îl iubeşte…mereu i-a fost aproape.
Poate că i-a rezervat o lume mai buna, aceea în care nu va mai exista atâta durere şi suferinţă.
S-a luptat cu moartea, până în ultima clipa…greu i-a fost să se despartă de noi. Dumnezeu să-l odihnească în pace şi să-l primească în împărăţia lui.

3 comentarii to “S-a ridicat la ceruri…ne-a părăsit!”

  1. Îmi pare rău.
    Tatăl meu s-a chinuit de două ori mai mult. Ca să moară liniştit, m-a minţit! Aveam o invitaţie la Academia de ştiinţe din Chişinău şi ezitam. Era în faza terminală. M-a minţit că se simte mai bine, ca să plec. La câteva ore după ce am urcat în tren, a intrat în comă şi s-a stins. ştia că mă doare să-l văd murind!

  2. Odihneasca-se in pace! Condoleante!

  3. Dumnezeu sa-l ierte!Sincere condoleante!

Lasă un răspuns

