Ziarul vizorul cetăţeanului 100% ziar de spasm, condus de un tip, făcut fetiţă, în inchisoare!

Ziarul vizorul cetateanului, un ziar care fura articolele mele de pe blog…Iata dovada!  Articol care l-am scris in 23 februarie, se vede jos sub articol, exact data si ora. masturbarea Iar el, l-a scris in data de 24 februarie,  vedeti deasupra sub titlu,  data si ora, cand la copiat de la mine de pe blog, iata aici?p=3014 Alt articol, pe care l-am scris in data de 10 februarie obezitatea-si-efectele-acesteia Iar el, la scris ulterior in ziua de 16 februarie, iata aici ?p=2821 Acestea sunt doar cateva exemple, in care va pot demonstra ce este ziarul de rahat, vizorul cetateanului  facut din plagiat. De altfel, ca l-am descoperit,  a inceput sa scrie, pe turdanews, si pe  pe facebook, tot felul de mizerii la adresa mea, sub profilul unei femei, profil fals, care vorbeste foarte urat, si ma acuza de tot felul de chestii de fetite scapate de la inchisoare cum a scapat el, si s-a „dilit de cap” probabil cat i-a tras-o aia, peste tot… Deci tot hotul striga hot! :))  Nu are decat sa-si verse amarul, pentru ca mie una, mi se rupe…:)) :))
Nu este doar opinia mea, ca „tarfa” ne arunca obligatoriu gunoiul in care zace. Iata ce spun si altii, despre acest lucru. Aici-vizorul-cetateanului-100-site-de-spam

Lasă un răspuns

