Lumea e… nebună, nebună! :))


Ohooo!…a inebunit lumea de tot!…chiar nu ma mai uimeste nimic. Am ajuns la concluzia ca omul, este un mare, mare pacatos!
O tipa, m-a contactat pe net, insistent, dorind sa imi faca un cadou…si ce creti ca era cadoul?…Un sclav!!!
Adica, un sclav care face ce zic eu, pot sa il tin in lesa, pot sa il bat, sa sterg cu el pe jos…nu e problema, deci orice se poate experimenta pe el. Persoana care m-a contactat pleaca din tara, pe o perioada, de aceea trebuie sa lase cuiva sclavul pentru ca ea va pleca la prietenul ei.  Fuaiiii, Doamne…si sa tin eu sclavul pana se intoarce!? :))
Am intrebat-o pe tipa de ce nu da drumul sclavului!?..cica asa-i place lui!  Pentru ca si ea, il batea, il leaga, facea ce poftea muschii ei, pentru ca acestuia-i place sa fie sclav.
Chiar nu pot sa-i inteleg pe acesti oameni, de aceea consider ca sunt un rebut al acestei societatii. Pacat ca in jocul lor, mereu mai fac cate o victima, care din naivitate, din curiozitate poate, cade in jocul lor.
Pacat ca exista astfel de oameni, si de aceea ne meritam cu prisosinta viata in care traim, cu atatea boli, si chinuri, ceea ce de fapt e doar consecinta faptelor noastre. Iar, pentru ca ne place sa traim in pacat, in pacat vom muri… fara sa stim vreodata, macar pentru o clipa, cum ar fi si in cealalta extrema, acolo unde este adevarata viata, si curatirea de toate pacatele, care ne-au tinut captivi in „mizeria” vietii.  Pacat!!!

8 comentarii to “Lumea e… nebună, nebună! :))”

  1. super acest lucru este minunat am gasit ceva la fel aici la WZY.
    RO🙂 imi place

  2. Are you making this up as you go along?

  3. This post is very usefull thx!

  4. Great job over again. I am looking forward for your next post=)

  5. My brother recommended I might like this web site. He was totally right. This put up actually made my day. You cann’t believe simply how a lot time I had spent for this info! Thanks!

  6. Asa este viata. Dar m-a uimit ce ai scris tu..sa iti inmaneze scavul pana vine ea….:)))

Lasă un răspuns

