Daca vrei sa fi o persoana sanatoasa, trebuie sa ai grija de corpul tau ceea ce mananci si cum te hidratezi. Iata cateva exemple, pentru un tonus mai bun si pentru un stil de viata mai sanatos.

Consuma multe legume verzi.

Studiile arata ca un rol important joaca in organism alimentatia, de aceea trebuie sa consumam cat mai multe legume cum sunt legumele cu frunze verzi ca: spanac, kale, salata verde, andivele sau pătrunjelul, care conţin clorofilă si ajuta la reduce inflamaţiile din organism, iar starea ficatului va fi imbunatatita deoarece au multă vitamina A care întăreşte sistemul imunitar, sunt bogate în vitamina C şi fibre. Totodata cantitatea de magneziu, reduce glicemia, conferă energie si reduce stresul.  

Trebuie sa te hidratezi.

Hidratarea este vitală pentru funcţiile de bază ale organismului deoarece regleaza temperatura corpului, tensiunii arteriale si ajuta la o mai buna funcţionare a celulelor nervoase sau realizării digestiei – de aceea este nevoie si benefic pentru organism sa bem multa apa.

Încearcă să te culci mai devreme.

Un somn de minim şapte ore, de preferat 8, îţi vor garanta hormoni sănătoşi, care la rândul lor înseamnă mai puţin stres şi o greutate normal esentiale unui organism sănătos – inainte de culcare puteti consuma ceaiuri.

Ceaiul de muşeţel care face minuni dacă ai probleme cu somnul, având un rol de calmare pe lângă efectul antispasmodic, antibacterian şi antiinflamator

 – Ceaiul de tei sau valeriana, este recomandat pentru persoanele care au tulburari de somn si totodata reduce si stresul.

Gandeste optimist

Stresul provoacă un răspuns psihologic dăunător organsimului, cortizolul şi andrenalina care te ajută să faci faţă pericolului pe termen scurt îţi pot slăbi sistemul imunitar, inima şi creierul atunci când sunt activate constant.

 De aceea trebuie sa ramanem optimisti, de asemenea sa acceptam realitatile vietii care ne inconjoara si cu care ne confruntam  zi  de zi –  iarasi este important sa mergem la medic periodic pentru un control si pentru cateva analize esentiale cum sunt:

  • analize de sange
  • electrocardiograma.
  • radiografie pulmonară, pentru persoanele care fumeaza.
  •  măsurarea tensiunii arteriale.
  • Testul Babeş – Papanicola
  • Mamografie.

Foto: sursa Ele.ro