Mi-a fost dat sa fiu contactata de o persoana inportanta, in urma cu trei saptamani, care este un cititor al blogului meu, si ca urmare acesta doreste, sa isi faca reclama pe blogul meu. Desigur, ca am programat o intalnire pentru a ne intelege asupra ofertei, dar nu am avut timp sa merg la aceasta intalnire.
Si asta deoarece tatal meu este foarte grav bolnav, practic sunt ultimele lui zile din viata, dupa o lunga suferinta de 5 luni in care s-a facut tot felul de tratamente, citostatice si alte experienta pe sufletelul lui, tocmai pentru a-i lungi putinele zile care i-au mai ramas.
Eu, mereu am fost febletea lui, si de aceea i-am dedicat tot timpul meu, de o perioada indelungata….Dar sa lasam asta, si sa trec la ceea ce doream sa precizez!.
Este vorba de o Clinica din Cluj, care doreste sa scriu articole care vor fi incluse in pagina din siteul care reprezinta aceasta Clinica, cat si serviciile care le ofera aceasta. Desigur, ca este o Clinica cunoscuta deoarece s-a scris in toate aceste ziare despre aceasta:
• Evenimentul Zilei
• Realitatea.net
• Ziare.com
• Ziua de Cluj
• 9am.ro
• Sfatulmedicului.ro
• Comunicatedepresa.ro
• Clon.ro
• Foaia Transilvana
• Itsy Bitsy
• Napoca News
• Monitorul de Cluj
• SuperBebe.ro
Mai pe larg, o sa va scriu in momentul in care o sa ajung la o intelegere cu Directorul acestei clinici… Stiu doar ca, este vorba despre niste servicii unice in Cluj, care vine in ajutorul pacientului. Toate acestea vor fi precizate, intr-un nou articol care o sa-l fac public in curand!